Apie meilę taukmedžių sviestui ir Provansui


Į mane kreipėsi L'Occitane kompanija ir paprašė išbandyti keletą jų produktų bei parašyti savo įspūdžius. Iki šiol mano pažintis su L'Occitane buvo dvejopa. Pirma, mūsų tėtė kokius 5 metus yra ištikimas L'Occitane balzamo po skutimosi gerbėjas. Antra, aš manau, kad niekas nepakuoja dovanų gražiau už L'Occitane ir jų bičiulę - kompaniją „C&D Style“. Tas jų žemės spalvų pastelinis popierius, džiovintos gėlytės, plaušelių raišteliai ir kitos smulkmenos labai svarbios, jei norite, kad dovanėlė atrodytų ypatinga. Todėl dovanėles patiems mylimiausiems kartais nešu pakuoti ten. Kadangi beveik visos žolelės L'Occitane kosmetikai auginamos Provanse pietų Prancūzijoje, tai mes vien dėl to jaučiame prielankumą. Patinka mums tas kraštas.


Apie meilę taukmedžių sviestui


Taukmedžių sviestą gaminančios moterys iš Burkina Faso pietų Afrikoje

Taukmedžių sviestas metalinėje pakuotėje
Kadangi esu dviejų vaikučių mama pasirinkau kosmetiką, tinkamą mažyliams. Esu taukmedžių sviesto (ang. shea butter) mylėtoja, todėl nukeliavau tiesiai prie taukmedžių produktų linijos. Iš taukmedžių riešutų išgaunamas sviestas – labai riebus ir universalus odos priežiūros produktas, kuris giliai įsiskverbia, pamaitina ir saugo odą. Taukmedžių sviestą naudoju žiemą, vėjuotomis dienomis savo, vaikų lūpoms ir žandukams, savo sausoms rankoms. Taukmedžių sviestą pirkdavau http://www.kvapunamai.lt arba www.aromanatural.lt. Tačiau mano vyresnėlis labai jautrus kvapams, ir jis labai pyksta, kai tepu jo lūpas. Šaukia, kad negali pakęsti kvapo:). L'Occitane taukmedžių sviestas nustebino tuo, kad yra išvalytas, tai reiškia beveik baltas ir bekvapis. Tiesa, kaip ir visur jis gana kietas. Aš mielai taukmedžių sviestą pašildau karšto vandens indelyje ir sumaišau jį su kita mylima bene labiausiai drėkinančia priemone - migdolų aliejumi. Tada gaunu skystesnės konsistencijos tepaliuką. Jei reikėtų įsigyti viską, ką galiu, tai pasiimčiau beveik viską iš taukmedžių linijos, o tada iš migdolų linijos. Migdolų aliejų naudoju veido odai, akių makiažui valyti. Kai laukiausi naudojau migdolų aliejų apsaugai nuo strijų. Maniau, kad visus šiuos dalykus galima pirkti tik specializuotose ekologiškų prekių parduotuvėse. Bet pasirodo, L'Occitane irgi turi nemažai migdolų priemonių būsimoms mamytėms ir ką tik jomis tapusioms. Mielai turėčiau taukmedžių sviesto rankinėje, bet jis dažniausiai būna stiklinėje pakuotėje, tad sunkus. O šis taumedžių sviestas mažytėje metalinėje dėžutėje apsigyveno mano rankinėje.
Provansu susižavėjome keliaudami su metukus perkopusiu Rojuku
Vaikams parinkau mamos ir vaiko kremą iš taukmedžių linijos, ekologišką, paženklintą ECO CERT etikete. Mano kvapų magnatas Rojus pauostęs įvertino, kad kvepia karamele. Mano vaikai alergiški, todėl dažniausiai viskas būna be kvapo. Aš sakyčiau, kad viskas iš L'Occitane kvepia žolelėmis ir būna labai malonaus kvapo, įskaitant tėtės balzamą po skutimosi - man tai labai patinka:). Visi išbandėme vaiko ir mamos kremuką. Pasirodė lengvas, drėkinantis, bet mūsų oda sudėtingesnė, labiau šerpetojanti ir šiurkšti, todėl sakyčiau paskui norisi kažko riebesnio, pavyzdžiui, taukmedžių sviesto. Mamos ir vaiko prausiamoji želė tapo papildoma motyvacija vaikams laikytis taisyklės, kad grįžę namo iš bet kur visada nusiplauname rankas. Artimiausiu metu išbandysime, kaip ji putoja maudynių metu.

O aš išbandžiau jau ne pirmą L'Occitane rankų kremą. Kvapas - nepaprastai malonus, lengvai tepasi ir susigeria. Pavasario vėjuotu sezonu mano rankos ypač kenčia, todėl kitą kartą savo jautriai, nusausėjusiai rankų odai rinksiuosi dar riebesnį šį rankų kremą. Smalsu išbandyti dar ir todėl, kad šis kremas - populiariausias L'Occitane produktas pasaulyje.
Pabaigai, mane pralinksmino filmukas, kaip reikia tarti L'Occitane. Pasirodo, aš irgi tardavau klaidingai. Smagaus žiūrėjimo.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Geriausia dovana 2 metų vaikui