Eilėraščiai vaikams: Kai sakai man „Rytoj“


Neseniai atradau labai gražią knygą, ne vaikams, „Karavansarajus“ vadinasi. Nesitikėjau, kad šioje knygoje gali būti eilėraščiai vaikams, tačiau vieną nepaprastai gražų radau ir dalinuosi su jumis. O knygos pradžią galite paskaityti čia. Aš ją paskaičiau ir nebegalėjau sustoti:).

Kai sakai man „Rytoj“

Kai sakai man „Rytoj“,
Kai sakai Tu man „Ne tuoj“,
Kai sakai „Palūkėk“,
Aš nenoriu tikėt,

Kad tu laiko neturi,
Kad kiti Tau svarbesni,
Kad darbeliai nesustos
Ir manęs nepamyluos(si).

Juk aš mažas veidrodukas,
Angelėlis be sparniukų -
Prisiminki dieną tą,
Kai skubėjau pas Tave:

Gi sakei, kad baisiai laukei,
Gi sakei, kad net verkei,
Gi sakei, kad na dar tėtį,
Bet tiktai mane matei.


Jūs man sakot: „Vėl ožiukai!
Su rageliais ir dūdom!“
Bet juk tai tikrai mažiukas
Beldžias liūdesys din don...

Juk ir mano, nors mažutė
Ta širdelė juk gyva,
Ir kol dar kartu mes augam,
Aš elgiuos ir kaip mama.

Viens, du, trys - ir aš užaugsiu,
Viens, du, trys - ir bus kitaip.
Ir tada galvosim tyliai:
Gaila gaila, kad taip greit...

...Kad nespėjom, nenorėjom,
Negalėjom, neturėjom...
Kaip ten buvo iš tiesų?
Man tai meilei nėr ribų.

Kai sakai man „Rytoj“,
Kai sakai Tu man „Ne tuoj“,
Kai sakai „Palūkėk“,
Aš nenoriu tikėt,

Kad tu laiko neturi,
Kad kiti Tau svarbesni,
Kad darbeliai nesustos
Ir manęs nepamyluos(si).

Nuotrauka gyvena čia

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Geriausia dovana 2 metų vaikui